2008. december 22., hétfő

Három apróság

Ma a pasim feldobta cumisüvegben Kincső kakaóját.
Ahogy elkaptam kifröccsent egy pár csepp , a szemem sarkába , és lecsorgott , szépen lassan komótosan az arcomra.
Kakaót sírtam ma este...
#
Ábel új szokása , hogy velem diskurál a bilizés közben.
-Anya , beszélgessünk a virágokról!
És valóban felsoroljuk a virágokat, kis környezetismereti alapképzés melyik mikor nyílik, milyen szinű, hogy néz ki.Eleinte Ábel mindig egyedül trónolt, de egyszer anyu beült hozzá, és elmesélte a hollandiai tulipános élményeit.
Azóta minden este hollandia a sláger.Meg a tulipánok.
Ma a térdét vizsgálgatta miközben a tulipánokról meséltem,és rábökött egy pici sebre.
-Mi ez???
-Sebecske. Karcolás.
-Ugyan anya ez nem seb!
-Akkor mi?
-Hát itt jött ki az erőm!
-Most is jön éppen ki belőle erő?
-Ugyan anya, most lefekvés idő van....
Igaz is ,lefekvésre az én erőm is igencsak megfogyatkozik.
#

Délután hintáztunk.
-Anya hogy jön be az angyalka?
Merthogy nálunk ő hozza a karácsonyfát.
-Az abalakon.
-Aha.De biztos hoz fát?
-Ha jó voltál.
-Jó voltam!
-Épp az imént lökted fel Kincsőt!
-Igen fellöktem.De erről ne szóljunk az angyalkának!

Nincsenek megjegyzések: