2010. május 11., kedd

Vegyes

A tavasz zavartalanul tört be a napjainkba, szebnél szebb virágok pompáznak az erkélyen ahonnan kipucoltuk a téli fűtés szezon faforgácsait, és a téli kamra szezon szemétkupacait.Ugyanis kamrám nem lévén télen az erkélyt kamrásítom és minden kacatomat kirakom ide.Tavasztól viszont árnyékos pihenőhely asztallal és virágokkal, ahol kajálni lehet, és tergetni.Esténként ha már mindenki alszik akkor biztos, hogy itt lehet megtalálni.No, ha nem netezek épp...

Ma este pedig elkészítettem a szezon első bodzaszörpjét! Egész télen gyűjtöttem az üvegeket, hogy rengeteg bodzaszörpöt készítsek, annyit ami kitart jövő tavaszig.Minden éveben ez a projekt , de eddig még decemberig sem tartott.

Tegnap feltörték és kirabolták Ncs munkahelyét, elég sok cuccát elvitték, főleg olyasmiket amikre nem terjed ki a biztosítása...a múlt hónapban én törtem össze a garázskaput, a piros csodaautómmal, ami most csodásan harmonikás,ez a kisebb baj.Meg kell javíttatnunk a kaput, mert egy hónapja tárva nyitva a garázs.Bosszantó néha , hogy az ember elmorgolódik a gyerkőccel mert lenyúzta a vadiúj cipője orrát motorral, de egy rossz mozdulat százezrekbe kerül , abból meg mennyi új cipőt vehettem volna neki, kárbment morgolódás.

Éjjel a lakótelepen mentem át, és almát ropogtattam.Elfogyott az alma, hát odaléptem egy kukához , hogy eldobjam a csutkát.Le volt láncolva a fedele.Mi a szösz? Mentem a másikhoz , hát annak is. Vajon miért , hogy ne dobjon bele szemtet az aki nem fizet érte, vagy hogy ne dobjam bele én a csutkát aki csak épp arra járok? Dobjam a szépen virágosított parkba? Estleg a tömbök elé? Hát slutty elnyeltem a csutkát, még szerencse hogy dobozos kóla volt nálam.

Tönrement a Cd lejátszónk, és Ncs ragaszkodik a dolgaihoz, tehát ilyen személyes cuccot nem dobunk ki.Már a harmadik szerelő javítja de sikertelenül.Így elővettük az apámtól rá maradt lemezjátszót(mondtam én hogy semmit nem dobunk ki:) és Ncs diadalittas fejjel előkotort egy Kontroll Csoport lemezt.Tegnap rózsaszín malackás pizsiben és mamuszban halgattam Kontroll Csoportot.Jaj.

Nincsenek megjegyzések: