2010. május 9., vasárnap

Hobbi

Neked nincs is hobbid???-kérdezte múlkoriban egy betegem.
Ha úgy vesszük, nincs.
A szabadidőmben alszom, vagy házimunkát végzek, alszom inkább, ezért van itt ilyen kupiiii...
És te mit csinálsz esténként? -kérdezte egy másik múltkor mikor meghalotta hogy nincs tévénk.
Bepakolok a mososgatógépbe, és teregetek.
..és a szakvizsgára készültem akkoriban pont, tehát olvasgattam.
Ez a hobbid?
Nem, nem éppen.Szakvizsgát eddig egy darabot szereztem azt is duplannyi idő alatt mint mások szoktak.
Elgondolkodtam, hogy mit is csinálok szabdidőmben.Mert varrni nem tudok, horgolni pláné, nem kötök, és nem festek.Nem vagyok konyhművész, sőt...
Hát ez gáz.Mert tuljdonképpen van szabadidőm , a gyerekeim olykor alszanak,vagy elmennek a nagyihoz, és én a házimunkán kívül mást nem tudok felvonultatni.
Valóban régebben jártam moziba, könyvtárba, koncertekre, találkoztam cimborákkal és részegeskedtem velük, sőt tornáztam és futottam , randiztam és vizsgáztam, most pedig csak alszom.

Nincsenek megjegyzések: