2010. május 28., péntek

A piros cipők

Tönkrement a cipőm.
Lecsöpögtettem festékkel , mikor a játszóteret mázoltam.
Akkor azt gondoltam a festék simán lejön.
Most azt gondolom, hogy trendi foltosan is.
Ncs szerint tök igénytelen vagyok.
Ebben is igaza van.Tényleg az vagyok.:)
Azért mégis , mivel mégiscsak..elmentünk cipőt venni Ábellel.
Vettünk:kürtőskalácsot, nurofent a patikában, egy pókemberes rövidgatyát, egy óriás buborékfújot. Na itt elfogyott a cipőre szánt pénz.
Ekkor betértünk a cipőboltba.
-Felpróbálhatnám ezt...
-Anya ezt fel se próbáld, mert ronda! (a boltosnéninek majd kiesik a szeme) Figyelj anya, választok én neked! (és lelmel a polcról egy piros lakk cipőt, kis masnival az orrán) Anya ez gyönyörű! Ebben remekül nézel ki majd.!(a boltosnéniehez fordul) Anya ezt próbálja fel, kérünk egy kényelmeset! ( a boltosnéni kihozza a cipőt, én felveszem) Remek anya , remekül áll! Ezt megveszem neked! (kiemel a zsebéből egy eurót amint az imént emelt ki a szőkőkútból)
Az ilyen férfiakért őrjöngenek a nők.
-Köszi Ábel! Még sosem volt piros lakk cipőm!..de egy igazi nő, ilyet visel az kétségtelen...

(a cipő sajnos nem egy euró volt. Így nem hoztuk el:)

Nincsenek megjegyzések: