2010. május 13., csütörtök

Kell-e

Én is szeretem olvasni Szirka blogját, és meglepve olvasgattam azokat a kommenteket amikért A. elgondolkodott , hogy becsukja a blogot.Messzire vezet ez a kérdés.Valóban messzire.
Elég felelőtlen dolog valóban néha, hogy nem zárom be az autóm ajtaját, mert elfelejtem, vagy hogy leteszem a táskám a fűbe és én eloldalgok a játszótéren, vagy hogy Ncsnek eszébe sem juott riasztóval ellátni a rendelőt...olyan sokszor rá is faragtam már, és sokmindenemet ellopták tőlem, említem itt pl a babakocsit amit nagy naivan a tárolóban helyeztem el.
Ami ezekből a kommentekből ami megragadta a fantáziámat az volt, hogy öt percbe tellet névvel és telfonszámmal kideríteni , hogy kicsoda az adott kommentelő , hol lakik és blogban tulajdonképpen bárki körülnézhet a lakásunkban, szinte térképet adok annak a kezébe aki ide be akar jönni és bármit elvinni.
Minek csinálom?
Mi szükség van erre , hogy bárki olvasgassa azt amit én gondolok a világról?
Talán annyi, hogy gimiskoromban alig vártam a nagyszünetet , amikor mindenki körbeült és mesélt arról mi is történ vele tegnap óta.
Most nincs aki az én mesémre várjon.
Hát ezért.
Mindenesetre én is elgondolkodtam rajta, hogy becsukom a blogot....

Nincsenek megjegyzések: