2010. május 18., kedd

Riverside

Most viccelődhetnék, hogy az eddigi csendesen csörgedező patakból hogyan lett vadvizi evezésre alkalmas folyó, de nem is erről akartam írni, hanem a Riverside egy zenekar neve.
Tegnapelőtt voltam a koncertjükön Ncs vel, az a38 hajón.Még sosem voltam ott, el sem tudtam képezelni milyen lehet egy hajón zenét hallgatni...igazából olyan volt ,mint bárhol máshol.
A koncert nekem nagyon bejött, főleg , hogy nem sok esélyem volt mostanában kimozdulni otthonról, a műtét meg minden más miatt, tehát ezzel az erővel akár R-Go ra is elmentem volna...(na jó,voltam is egyszer gyerekkoromban, sőt Gergely Róberten is)
Visszatérve a Riversidera, szerintem nagyon jól szóltak és remek volt közelről hallani őket, olyan emberközeli volt...sőt a füldugót egyszer sem kellett elővennem, pedig azt gondoltam le fogja vinni a fejem a hangerő.Azt viszont sajnáltam , hogy olyan kevesen voltak...igaz, nem egy népszerű stílus ez Mo-n, és nagyon vacak idő volt aznap...
..de aki szereti a szívhezszóló prog-metált az sajnálhatja hogy nem jött el.
...aki meg nem, az örülhet neki, mert hazafelé két órán keresztül semmit nem láttunk csak az esőcseppeket meg a leveleket amik a szélvédőre kenődtek, olyan szél fújt , hogy 70 nél gyorsabban nem lehetett menni...

Nincsenek megjegyzések: