2010. május 8., szombat

Olajoskorsó


Úgy ötödikes lehettem, vagyis biztosan ötödikes voltam, amikor ideköltöztünk.

Az albinkban egy fekete fehér viharvert tévé és néhány ágy halmozódott.

Ágyból nézhettem tévét.....nem szívesen emlékszem vissza erre az időszakra.Egyik éjjel amikor anyu már álomba merült megközelítettem óvatosan és bekapcsoltam.Háta lesz valami szexfilm vagy horror, ami ugye tiltott.Nem volt akkor mákom, viszont épp a Káoszt adták, pont az olajoskorsós részt.Engem ez mélyen megrázott, mikor az ipse összefoltozza a hordót, de olyan jól sikerül a foltozás, hogy bennragad.Elborzadva néztem a hordó gazdáját aki végül összetöri a saját hordóját, és kiszabadítja a mestert...és nagyon együttéreztem vele...hogy majnem sikerült megjavítani a hordót, egy hajszálon múlt, és ha tökkelütött mester nem szorul bele, akkor minden annyira szépen alakult volna..

Talán mert sokminden megváltozott hirtelen körülöttem, vagy csak kicsi voltam én ehhez, de úgy éreztem ez szörnyű, rettenetes, durva és hangosan bömböltem a korsó miatt.

Szegény anyám is felriadt a zokogásra, nem győzte magyarázni, hogy fiam ez csak film, semmi baj kiszabadult a mester.De én nem a mestert sirattam , én a korsót...

Elárulom, ez egy vicces rész a filmben. Így húsz év múlva újra meg mertem nézni, és meglepve tapasztaltam, hogy mosolyogtam rajta....

Nincs tanulság...persze jó lenne minden helyzetet újraélni, minden könyvet újraolvasni és minden filmet újranézni...másodszorra minden könyebben menne.

Nincsenek megjegyzések: