2010. május 6., csütörtök

Pilótakeksz

Alvás előtt a Bogyó és Babócát olvasom fel nekik.
Azt a részt amelyben a két főhős űrutazásra indul.
Mindeketten nagyon szeretik ezt a részt, nagyon lekesen nézegetik a bolygókat.
Téyleg jártak a Holdon emberek?..és hogy mentek oda? És a Vénuszon? és a Marson? mi mikor megyünk a Holdra?-és hasonló kérdések tömkellege.
Hozá kell tennem, hogy az én csillagászati ismereteim, hogyismondjam , eléggé hézagosak, sőt valljuk be őszintén , hogy amióta gyekkoromban ezeket a kérdésekt én is feltettem anyukámnak, azóta új információkat nem hajhásztam.
Meséltem nekik a gravitációról, az űrhajókról, az űrruháról, és arról hogy ezek a bolygók mesze vannak, hónapokig is eltart egy út.Sőt évekig. Tehát olyan messze mi nem utazhatunk mint a mesében Bogyóék.. mert...De anyu miért??????mert, nem tudnának a pilóták annyi kaját vinni magukkal, hog kiartson évekig, meg a hazútra is elég legyen.
-DE hát akkor miért nem állnak meg útközben egy benzinkútnál és vesznek egy csomag Pilótakekszet?
:)-Hát praktikus megoldásnak tűnik....

Nincsenek megjegyzések: