2009. október 12., hétfő

Teendők

Ja, ne figyeljetek, ezt nem nektek írom, hanem magamnak..
Jegyzetfüzet helyett....mert én olyan tolgatós alak vagyok, aki a teendőket tologatja tudnillik.Azt mondják ez olyan mérleg tulajdonság, szerintem ez olyan idegesítő tulajdonság...

-kézbesíteni az osztálytalálkozó meghívóit
-jelentkezni a szakvizsgára, már csak két hétig lehet!
-felhívni a nevelési tanácsadót gyógytorna ügyben
-ortopédiára időpontot kérni
-gasztóra is
-Ábelnek kikérni a státuszlapját a doktornénitől, kell az oviba
-befesteni a hajam azzal a festékkel amit két hete megvettem
-megadni Lillának az 1000-st amit a hajfestékre kértem:)
-ablakpucolás, ja, az ráér Karácsonykor
-valami saját berendelőt keríteni, mert ez így kaotikus
-megtanulni röntgeznezni rendesen ám!
-visszakérni Attilától a konzi könyvemet

-

Nincsenek megjegyzések: