2009. október 3., szombat

Hhhhhhh..szülinapomra

Mi a franc van ma?
Az hagyján , hogy reggel hatkor keltünk, de... de a délutáni hhhiszti megismétlődött, csak azzal a különbséggel hogy másfél órát tartott, és totál kikattantam tőle.Igen a végén már én is őrjöngtem, fél 11 lévén, és apa 10 napos távolléte is dobott némi józanságvesztést a latba...és..és , holnap lesz a szülinapom. Mit szeretnék szülinapomra?
Hogy Kincső ne hisztizzen, á, lárifári, ez elmúlik.
Nem, a hiszti az az élet része, lám ma este én is hisztiztem, zokogtam, amikor huszadszorra meséltem az öreg néne őzikéjét.
Pedig régen kedves mesének tartottam.Bah, hiba volt.
Mást szeretnék.
Csúnyán leinni magam, és az asztalon táncolni.
Egyedül lenni, elutazni egy nap Pestre, mondjuk valami fogászatos előadásra, nézni a Dunát az előadás helyett, és arra gondolni, milyen jó nekem , hogy van hova hazamenni.
Elmenni a Nemzeti Múzeumba.
Fiatalabb lenni.Egy napon ülni egy pécsi padon, a Barbakánnál mondjuk, és arra gondolni potyognak a gesztenyék és sárgulnak a levelek.
Szeretnék , szeretnék megint olyan lenni akit a pasija imád, és mindig, és mindenben..és húsz sms-t ír naponta, szeretlek , hiányzol feliratokkal.
Örülnék egy estének, B.-vel meg Sz.-dal, nyilván ez tök lehetelen, ha mégis összejön akkor meg én nem érek rá.
Meg jó lenne egy kenyérpirító , mert a mikróban kiszárad a kenyér, és nem merem az új fogammal harapdálni.


Boldog szülinapot,Ápridinka.

2 megjegyzés:

ilgya írta...

Boldog szülinapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teljesüljenek a kívánságaid,csak azt kívánom!!!!!
meglátod,hogy kipanaszkodtad magad itt,onnantól fogva mintagyerek lesz a lányod:)
ÉS dícsérni sem szabad,mert másnapra tutti elromlik:):):)
(na persze ezt csak azért írtam,hogy jobb kedved legyen!)

apridinka írta...

köszönöm, különben jobb kedvem is van mára, hiszen szerencsére a felhők felett kék az ég, és a délutáni alvás zökkenőmentesen lezajlott...