2009. szeptember 14., hétfő

Első nap az oviban!!

Szerintem: az út hosszú lesz és nagyon göröngyös...
Szerintetek : ott aludjon-e a csemete első naptól fogva, vagy érdemes megvárni , hogy ő maga kérje az ottalvást?
Ottaludjon-e egyáltalán??
Ha most neves pszihológus lennék emígy válaszolnék:"Nem , anyuka, semiképp sem aludjon ott.Így is kitaszítva érzi magát szegény a családi tűzhely mellől, még az ágyából is kiebrudaljuk?"
Vagy így:"Igen , anyuka mindenképp aludjon ott.A gyermek hazatérvén felbuzdul és játszani akar, elmúlik az álmossága, és ráadásul szegény kistestvérét sem hagyja pihenni."(ma ez történt pont)
Szóval várom az egyéb neves tanácsadók feltűnését.Vagy csak egyszerűen érdekel a véleményetek, mivel saját tapasztalattal nem rendelkezem a témában...

2 megjegyzés:

#motherofdragons írta...

Előrebocsátom, hogy saját tapasztalatom nekem sincs:) De sokat foglalkoztat a téma.

Ezt előre kell jelezni? Hogy ott marad-e? Nem lehet, azt, hoyg elviszed reggel, és ha jó érzi magát, akkor marad, ha nem hazamegy. Ha ottmaradt első ilyen alkalommal, akkor ha nem volt gáz, maradhatsz következetes, és otthagyod, tudsz mire hivatkozni, ha gáz volt, akkor meg nem alszik ott továbbra sem, később lehet próbálkozni?

Vagy ezzel nem sokat segítettem, mi?:)

apridinka írta...

Hát előre kell jelezni.
Az óvónénik az ajánlották, ha döntünk akkor legyünk következetesek, a néha ott alszik néha meg nem az nem túl jó megoldás.Én még az ebédelésen is gondokozom.Egyenlőre ma egyedül volt oviban, apu vitte, én hazahoztam ebéd előtt.Itthon úgyis Kincsővel kajálunk, tehát főzök.Ábel meg rém finnyás, úgyse fog ott enni semmit.Van a közösségi evésnek valami vonzereje?Kajakra fogja enni a répát céklával, meg minden amit itthon utál?Ha itthon ebédel akkor elálmosodik ebéd után és lefekszik, nem sérül a napirend, ha ott hagyom kajálni akkor mire hazajövünk az autóban kipiheni magát és elcsúszik a lefektetés, egész délután szunyálnak este meg én dőlök ki...