2009. szeptember 1., kedd

Bűn és bűnhődés

Micsoda szerncse , hogy lassan egy éve vezetek, na jó 10 hónapja és még nem követtem el semmilyen közlekedési kihágást.

Tulajdonképp figyelmes vagyok.

Gondoltam ma reggel, majd dél körül belehajtottam a pirosba, gondosan és körültekintően, abba a pirosba ami itt vp-ben be van kamerázva.Nyilván azért mert sokan belehajtanak.Meg azért is mert 100.000 forintos bírságot von maga után.

Legközelebb ha rámjön a szabálytalankodási hajlam, inkább elrágom a cipőfűzőmet.Meg minden más cipőfűzöt a lakásban.
Tulajdonképp felmerült bennem, hogy el kéne adjam a suzukit, hogy ki tudjam fizetni.
Persze, akkor nem tudnék többet szabálytalankodni.
Pont most amikor jön a tél.
Télen nagyon vacak dolog bringával járni.

Azért van ez vajon, mert elbíztam magam?????
Nem, Katus, azért mert tökre figyelmetlen vagy.
Nem is.
De igen.Folytonfolyvást, állandóan.
Néhanapján.
Szó se róla: mindig.
Ühüm, de nem tudok megváltozni, az ember ilyen öregen nem változik.
Egyszer más gyerekét viszed fel a játszótérről.
Ilyen azért még nem fordult elő.
De könnyen meglehet.
Hát, igen, meglehet.

Nincsenek megjegyzések: