2009. január 24., szombat

Ügyintéz

Tulajdonképp, egy kellemes élmény ért a minap, ügyintézés közben.
Utálom az ügyintézést, és az érzésem, az ügyintézés is utál engem.
Ez abból is leszűrhető , hogy december másodikával megszűnt a GyED-em, tehát kellett volna igényelnem a GYES-t.Ehhez képest január huszonakárhányadika van, nem mintha baj lenne,hogy telik a tél, de az mondjuk baj, hogy se pénz se posztó.Kezdtem egyre inkább érezni érik a helyzet,mert Csabi minden nap megkérdezi, voltam-e már a MÁK-ban??Ja, nem.Hovatovább, puszta óvatosságból,a családi viszályok elkerülése végett, délutánonként kapásból ezzel indítottam a beszélgetést:Kedvesem jó napod volt?IGEN??Ma sem voltam a Mák-ban, de holnap elmegyek, jó?Persze, naná, viccelsz, persze hogy elmegyek!Elintézem , ja!Csakhát kéne az az igazolás, az OEp-ből, előbb oda megyek el.Holnap, beugrom.Esetleg holnapután.Kiskedden.
Ezek után az uram, aki tud vezetni, pontos, és megbízható megunja ezeket a párbeszédeket, feldob egy másik témát,majd megszerzi az igazolást másnapra.Anélkül, hogy bemnene az Oep-be.
De a MÁK-ot nem úszom meg , szorul a hurok , oda én megyek.Kínnal keservvel, két gyerekkel, naná, ügyintézni csak úgy indul neki az ember.Ha viszi a pereputtyot is.Sütit, szotyit, a majmot, meg innivalót.Ja és a szükséges papírokat is begyömöszölöm a cumisüvegek és a muffinok közé a táskámba.
A Mák-ban széles mosollyal fogadnak, hogy anyuka, van egy játszószobánk a gyerekek számára, amíg ön ügyintéz nyugodtan menjenek be, babakocsival, nem baj ha koszos, majd kitakarítunk,a sorszámot onnan is látni.A gyerekek örülnek az új játékoknak, pisilünk, kajálnak, és tíz perc múlva sorra is kerülünk.Az ablaknál mosolygós néni fogad, átnézi a papírokat, két perc alatt végzek.
Jhuhé!!!
Másnap Ábel azzal kezd, anya, megyünk ma is játszóházba.???Hehe.Persze.Mert szeretek ügyet intzni. Komolyan.

Nincsenek megjegyzések: