2009. január 18., vasárnap

Figyelem, fegyelem, türelem????

Na ez az a három dolog aminek leginkább híjján vagyunk.Mostanában.
Én azért mindig szerettem volna hosszú szőke hajat, pölö ,de ennek így utólag már csekély az esélye.Persze, beálltam én a türelem sorba is anno, mikor osztották a tulajdonságokat.De szerintem nem bírtam kivárni a sort.Hehe.
Pénteken elmenten a Oep-be kérni egy igazolást a Gyed-em megszűnéséről, mert kérték a Gyes-igényléshez húztam is sorszámot, majd megszámoltam , hogy 97 vagyok, a hívótáblán pedig a 81 gombnál tartunk.
Na ne má!Fordultam is ki legott, hogy visszajövök, egy másik nap, egy másik hónapban, egy másik évben.Jaj! Eztán elindultam a patikába, és láttam hogy előttem vannak vagy tizen.Itt azért vártam úgy tíz percet, ámde láttam, hogy tíz perc alatt még mindig ugyanazt a nénit szolgálják ki, ezért innen is tovább álltam.
Ezek után érthetelen miért kapok mindig dührohamot, ha Ábel első próbálkozás után kijelenti:Nem akarom egyedül felvenni többet a kabátomat, mert úgysem sikerül!

Nincsenek megjegyzések: