2009. január 6., kedd

Oltás

Ma megkaptuk a prevenal védőoltást, azaz Kincső kapta meg , én csak jelen voltam mint kísérő, én szurifóbiás vagyok.Nem akkor leszek rosszul , ha tűt látok, hanem mikor belémdöfik.Úgy látszik Kincső is, mert szimplán lehányt, minden előzmény és utózmány nélkül, csak úgy idegességében.
Megállapítottam egy két dolgot.
1.Az orvosi váróban kör alakú plafonablak van, ami a paneldzsungelre néz.
Odafent egy darabka egérszürke égbolt.
Van benne valami reménytelen.A szökés elszúrt lehetősége.
2.A lányom elkezdett egész mondatokat mondani az élmény hatására.Pl a váróban emígyen szólott:anya, itt,maci sok van.
Vagy:A tükörben, én látom.(magamat)
3.Ha orvoshoz viszem mindig kiderül , hogy az én gyerekeim oltári maszatosak.Tikos kakaófolt a bodyn, kis hányás a pulcsin, az egyhangúság megtörése végett.
Ja és az én autómmal mentünk, kamikázé bárány a jégen.Nincsen még téli gumi a kocsin.Kéne rá.
Akkor vettem észre , hogy nincs lámpám amikor mások furán integettek. Fel is kapcsoltam a reflektort mindjárt..meg az ablaktörlőt kétszer,bár eső nemigen fordult elő, és átgázoltam a parkoló füves szegélyén zavaromban..Szerintem bele fogok jönni.Rejtő hősei is így kezték, ez megnyugtat, mindenesetre.

Nincsenek megjegyzések: