2009. június 4., csütörtök

Mit, mennyit, mivel?

Még mindig nincs kész a fogam, mert érzékeny, nem tudok rajta enni.

Mondjuk Á. szerint ez nem gond, mert én amúgy sem eszem, fotoszintetizálok.

Ezért vagyok olyan mint a növények , átlátszó, és lengezdem a szélben.

Talán az árvalányhajat választanám ha lengedeznék, régen Erdélyben a vásárokban árulták, sőt befestették rózsaszínűre, azzal símogattam az arcom.

Sosem izgatott miért vagyok ilyen sovány, mert ez a kor a sovány nőknek kedvez, önsarnyargatásra indítja még a puttókat is.Nekem meg sose kellett, ehettem sok fagyit, és krémes süteményt, csokit, és zsíroskenyeret. Épp viccelődtünk Ábival, mert nem ismerte a diéta, fogyókúra szavakat.Tőlem biztos nem hallotta őket.

Attól hogy ilyen irányú törekvéseim nincsenek, sőt inkább hízni szeretnék egy két kilót,szerintem nagyon egészségtelenül táplálkozom, és ezzel együtt a családom is.

Sok cukor, sok hús, sok kész zacskós kütyü.Kevés zöldség, kevés rost , semmi nyers rágcsálós, minden agyonfőzve.Igaz, hogy főzök minden nap, mégsincs benne semmi tudatosság...csak sodródom az árral.

Ábel és Kincső nagyon válogatósak, konkrétan alig eszenk meg valamit, és amit esznek az mind a tiltott kategóriába tartozik.

Párizsi.Virsli.Kifli.Tésztafélék.Édesség.(egy fogorvos gyerekei!bah!)
A család persze éljenez, jaj, de jól evett a gyerek!
Na, jaj , de mit?

Ábel, tejfehérje érzékeny volt ezért másfél éves koráig nagyon szigorú diétát tartottunk, én is mert szoptatattam, és persze Csaba is mert ugye én főzök, tehát muszáj volt neki szolidarítani.A tudatosság szele áthatotta az életünket.Be szép is volt! Csak aztán a csemete kigyógyult, és mi visszacsúsztunk a finomított élelmiszerek mocsarába.Azért magunk között szólva nagyon vágytam én ezt a mocsarat, mert a bio és tejmentes étrend eléggé szegényes és íztelen volt az én jómagyar ferde ízlésemnek. Akkor tényleg alig ettem,akkor telepítettem a a fotoszintézishez szükséges rendszeremet.
Sajnos amíg én ily gyarló pogány vagyok, mit várjak a csemetéktől?
Az ízfokozók, és mesterséges színezékek világa úgyis csak szuper fogyasztóvá tesz mindenkit.Mert kinek kell az alma, ha van alma ízű, és kinek kell a tej ha van tej ízű ital?

Egyre inkább érzem kellene változtatni, újabb tudatossabb utakat keresni, konkrétan megtervezni hogy mit , mennyit, és mivel.

Csak vajon mikor???

Nincsenek megjegyzések: