2009. április 29., szerda

A szakma útvesztője


Tök hiú vagyok.
Na ez nem látszik annyira, sőt.
Szerintem minden nő hiú.
Különben nem tudnánk olyan jól csacsogni fogyókúrás receptekről, fodrászról, műkörmökről, ékszerekről...
Na ja.
Csakhogy én kölyökkorom óta girhes vagyok, most és általában örvendek ha végre átlépem az ötven kilót.
Hosszú hajam volt, és soha nem jártam fodrászhoz...igaz most levágattam.Szóval ezentúl még járhatok.
Rémes, de rágom a körmöm.Minek műköröm, lerágnám azt is.
Allergiás vagyok, minden ékszerre, ami nem arany.
ARANY:eljutottunk a témához, akartam valami aranyat.
A fogamba konkrétan, egy arany tömést.
Nem olyan macskajajosat, hanem rágózónába egy arany inlayt.
No, megkértem Á-t , szedje ki a régi amalgámot, és vegye le a lenyomatot.
Aztán kiderült , nincs aranyunk.Megrendeltük.
Két hét múlva megjött.
Elromlott az öntőgép.
Felküldtük Pestre mostohaapukámhoz a viaszmintát, megöntötte.
Anyu kidolgozta, ideadta.
Már egy hónapnál jártunk, megvolt az inlay.
De nem ment a helyére.
Új lenyomat, átcsiszolták, átpolírozás.
Végre, igen , belement a lyukba..
Ma.
De nem volt kontaktpont.
Új lenyomat, új öntés.
Azért betettük ideiglenesen ezt, hadd szokjam, amíg az új inlay megjön.
És azóta hogy fáj a fogam!
Szeretném visszakapni azt a régi jó kis tömést.
Mert milyen jó is volt az!
( a képet demoként kölcsönöztem a netről, a sajátomat nem örökítettem meg. Majd ha kész lesz ...)

Nincsenek megjegyzések: