2009. április 26., vasárnap

Az idő pénz(panaszkodni fogok)

Nem vagyok egy majrés alkat.

(Illetve fogászati kezelés közben igen, akkor könnyezem leherapom a fogorvos kezét, meg elájulok rögtön az érzéstelenítő után.Szörnyű lehet engem kezelni.)

A napi rutin dolgokra értettem.

Azok mennek, ha esik ha fúj.

Nem várom el a világtól hogy körülöttem forogjon.

Mert nem forog, ez már ennyi idősen feltűnt.

Ritkán hagyja el számat :na!de mégis!

Ma eszembe jutott valami, panaszféle.

Megszoktam hogy kisgyermekes anyukának állni kell a metrón, buszon a kezében a két gyerekkel.Naná.A babakocsit egyedül kell felvinni a lépcsőn, hogy közben a nagyobb kezét is fogom, és látom hogy haladnak el mellettem a tetterős ifjak.Ellenkező irányba.Köztéren szoptatni , botrány.Irány a vécé.A gyerek lehányt, és betérünk a patikába normolytért mindenki utálkozva bámul.Persze senki nem enged előre, valaki kedvesen megjegyzi a gyerek büdös.Ja. Azért jöttük a doktornénitől ide mert kiváltanánk a gyógyszerét, és mennénk mielőbb haza átöltözni...
Ámbár igaz, két kezeslábasos ficó előrengedett a boltban.Pedig nem is volt nálam gyerek.Aztán rácsaptak a fenekemre.Még csak csúnyán sem néztem.
A ma reggeli betegnek nyolcra volt időpontja.Késtem öt percet.Behívtam előtte egy fogfájóst, és húsz percet csúsztam.Mire kinéztem a pasas lelépett nagy dérrel dúrral.Mert az idő pénz.Nekem is. Igaz,ha adok időpontot, azt azért adom , hogy ne kelljen várni.
Csak elgondolkoztam.
Sokszor van olyan, hogy valaki kér másfél órás időpontot, több tömésre, húzásra, és nem jön el.Oda se telefonál.Vagy felhív, bocs elaludtam.Vagy bejöhetnék reggel hatra?Este tízre?Hm.Persze, bejöhet csak én olyankor nem vagyok ott.
Mégis mindenkire illik mosolyogni, és a a kritikát is pozitívan értkelni.
Máskor igyekezni fogok jobban, hamrabb.
Mit, mikor és hova...?
Igen kérem, ezért vannak az anyukák gyesen, a gyerek három éves koráig.(vagy voltak , lassan már így beszélhetünk róla) Mert a kicsik nem személyautók, és még három évesen sem indulnak pöccre.Nógatni kell őket, reggelizz, öltözz, anyu elkésik.
Aztán persze tényleg elkésik.
Nekik mondhatom, az idő pénz.Milyen szerencse, ők még nem értik....

Nincsenek megjegyzések: