2009. március 31., kedd

Elkesered


Kincsőre gyakram mondják milyen kicsi és milyen jól beszél!
Ebből nem aza meglepő , hogy milyen jól beszél.
Hanem a milyen kicsi.
Ma kiderült másfél évesen megduplázata szülestési súlyát.
Remek.Csakhogy ezt hat hónaposan szokták.
Úgyhogy vele is megyünk a megyünk a "gasztóra" amint néhány hónap múlva a rendszer kidob nekünk egy időpontot.
(igen, igen nekem is feltűnt hogy gyerekem sovány, az is feltűnt , hogy étvágytalan.A két dolog közt közvetelen összefüggést feltételeztem, nem gyanakodtam titkos féreg fogára.És most sem gyanakszom.Ábel tejfehérje érzékeny, szóval egy újabb allergiás betegség fennforgása benne lehet a pakliban.)
Jaj!

2 megjegyzés:

mb írta...

Szia! Az én kisebbik fiam is kicsi. Ő négy évesen alig 100 cm, és alig 13 kg. Pedig minden egyéb téren jóval fejlettebb, érettebb, ügyesebb mint a hatéves langaléta bátyja. Mindketten tejérzékenyek voltak, kétévesen kinőtték. A dokinénink néha kötelességből elmondja, hogy Ágoston a táblázat értékeinek a legeslegalsó értékeit is alig üti meg és hogy aggódhatnánk is akár, de úgy érzem felesleges ezen görcsölnöm. Én is pont ilyen picike, sovány, sápadtka voltam mindig is... és még mindig élek! :-) Amúgy nem beteges Ágoston, minden hatodik betegséget ha elkap...Bendegúz, aki testileg erős, magas, izmos (azért ő is vékony-nyúlánk), ő lelkileg nagyon durván érzékeny, beteges is...szóval én érte jobban aggódom.
(Mindketten kétéves korukig szopiztak -és használtak kétlábonjáró cumiként :-), ja és gyönyörűek a fogaink!!)
Egyszóval, ha úgy látod és érzed, hogy összességében jól van a gyermeked, és nyilván odafigyelsz mindenre ami kell az egészségéhez szerintem ne keseredj el. Üdv. Mukics Bea

apridinka írta...

Köszönöm a megjegyzést!Remélem tényleg nincs okom aggódni.Azért vizsgálatokra elmegyünk, biztos ami biztos.