2008. november 18., kedd

Babakocsi

Ma délután épp a szokásos sétára indultunk volna, mikor is tenném be csemetémet a babakocsiba...Tenném én de hiphopp hova.Ejnye-no ilyen feldékeny lennék hát hova is tettem ha nincs a tárolóban , a kocsiban maradt tán?Node nem is autókáztunk tegnap, akkor az udvaron , ott sosem hagyom ennyire szétszórt nem lehetek...Nézzünk szembe a tényekkel , valaki lenyúlta.

Nem érzem magam úgy mintha nyakon öntöttek volna , a társasház udvarára az jön be aki épp akar, és többnyire akkor amikor akar,szóval a nyitott közös tároló nem egy szuperbizonságos hely.A babakocsit pedig eléggé leharcolta a két gyerek,Kincső meg már úgyis nagylány (ezekkel vigasztalom magam) de mégis hozzánk tartozott.Sokszor eszembe jutott hogy le kellene láncolni,mondjuk utána arra gondoltam, ugyan kisgyerektől ki lopna el egy babakocsit, ismét bebizonyosodott ,kissé naiv elképzeléseim vannak.
Rengeteget bosszankodtam mert kijárt a kereke, meg idomtalan volt, na tessék most mindjárt a világ legszebb, legjobb babakocsiját veszítettem el.Legalább így teljes lelkesedéssel adhatom át magam a hordozásnak.

Nincsenek megjegyzések: