2010. február 4., csütörtök

Lógalába

Vagis nem lóg, hanem befelé tartja.
De ezt már említettem.Hogy vergődünk az intézmények hálójában.
Így jutottunk vissza az ortopédiára.
Ahol kórusban így szóltak az ottlevők:
-Anyuka, ezt a gyereket meg kell műteni.
Én majdnem leestem a székről.
Három hónapos kora óta azzal hitegetnek , hogy ez nem komoly.
Ezt kinövi.
Nem kell kezelni, ez nem téma.
Jaj anyuka, ide beteg gyerekekt hordanak nem ilyeneket, akiknek aggódós anyjuk van.
????
Én szeintem egy műtéti megoldás viszont komoly dolgot takar.
Vagy én vagyok tök hülye????

A pro és kontra érveket illeti már túl vagyok azon hogy mindenki mást mond.
Azok akikkel találkozom részben sürgetik részben kimondottan ellenzik a műtétet.
Ami mellette szól:
Az elmúlt másfél évben semmilyen javulás nem volt megfigyelhető.
Kincső orvosa szerint ez innentől már nem is várható.
A gyógytornát itthon csináljuk Kincső kooperál és lekes-mégsincs javulás.
Valóba a talpa külső élén jár mint ezt megjósolták, futáskor gyakran elesik.
Ami ellene szól:
A befele fogatott járáskép viszont több komponensű, mert csípőből is befele forgat.
A pécsi gyerekortopédián nem javasolták a műtétet.
Elképzelhető , hogy magától korrigálódik.
A műtét után két hétre gipszsínt helyeznek fel.(egy két évesnek ez nagy csapás)

Nincsenek megjegyzések: