2010. január 31., vasárnap

Gólya

Avagy hogyan utáljuk meg a kedvenc számunkat, röviden.

Van a PUF-nak egy száma, az a bizonyos Gólya.(http://www.youtube.com/watch?v=O3wWfFHf674)

Nagyon beleszerettem, rögtön az elején mikor kiadták.

Aztán megtettem a telefonomon csengőhangnak-hadd halgassam minden nap.

Egyébként egy ideje többet szól a telefonom.

Egy nap feltűnt hogy a csengőhangomat danolásszák, gajdolva, de felismerhetően.

Szegény gyerekeim milyen zenéken kell felnőniük-próbálom sok Kolompossal, meg Halász Judittal kompenzálni őket a traumákért...amelyeket pl. az hosszantartó After Crying hallgatás okoz, sajnos NCs-nek meg az a kedvence.Ámbár szerinte ez majdnem komolyzene és fejleszti a gyerekeit, ami lehet hogy így van, de nekem öt perc után megfájdul a fejem tőle.Ilyenkor NCs fel szokta ajánlani , hogy ad egy Algót, a fenekembe mert pont itt van kéznél, köszi de inkább nem, mondom én vidáman, de tudom , hogy leszólni a After Cryingot , az válóok.

Biztos nekem is sok idegesítő dolgom van, azaz szerintem nekem sokkal több van.

Visszatérve a Gólyára, egy meggondolatlan pillanatomban betettem az autóban is.

Anyúúúúú!Szól a telfonod!!!-kiáltották kórusban.

Nem szól,csak ez a dal van az én telfonomban is.Beletettem hogy sokszor hallgathassam, mert tetszik nekem.

Döbbent csend.Majd:

Mégegyszer!!!!!!!!-kiáltják lelkesen.És meghallgatjuk mégegyszer.

Azóta mint a citrom látványától a nyálelválasztás, az autó látványától beindul az óbégatás:Gólya!Anyu, a Gólyát akarjuk!!!!!!

És :Mégegyszer!!!!

Próbáltam elmagyarázni , hogy jó, jó, hogy az embernek tetszik valami, és szereti hallgatni, de minden nap , minden utazáskor nem lehet,mert megutáljuk.

Erre mit mond ez a kölök:-Anyu , nem te mondtad , hogy még a telefonodba is betetted hogy szokszor hallgathasd????

DE.Én mondtam.


Nincsenek megjegyzések: