2010. február 8., hétfő

Doktorosdi

Ma átszaladt a szomszéd kislány anyukája , hogy Ncs nem vizsgálná meg a csemetéjét.
Ncs nek ilyenkor nincs más választása, dunnyog egy kicsit, és lemegy a táskáért.
A táska látványától Kincső egyből vetkőzni kezd :engem apa, engem, én sokkal betegebb vagyok!!!!!

Ebben az esetben nem tudom állítani hogy sokkal betegebb de tüdőgyulladása van, tehát beteg.
Lassan a nappalink átminősülhetne patikának mert a sok üvegcse, ilyen- olyan orcsepp, orsszívó és köhögéscsillapító arzenál napról napra bővül.
(Számomra mindig is hihetlen volt hogy egy öt perces vizit után öt recepttel távozom a rendelőből.Komolyan gondolhatja bárki is , hogy egy szem gyerek öt különféle gyógyszert fog bevenni???? De ezt csak úgy magamban mondottam.Senki ne vonjon le mélyreszántó következtetéseket, én pártolom a modern orvostudományt.Mivelhogy....)

Apu, majd te átmész a szomszéd kislányhoz, de én választok neki gyógyszert.-és kiemeli a legkeserűbbet- Ezt szívesen nekiadom!!!

Naná.

Nincsenek megjegyzések: