2009. november 24., kedd

Őszölő

Elég gyilkos hangulatban vagyok, azért lett ez a cím.
Azaz igazi őszi hangulatban.
Normális ez ilyenkor, hiszen ősz van?
Nem tudom.
Két hete megtámadta gyermekeimet egy köhögős kór, és itthon ülnek, aza Ábel nem megy oviba.
Tehát engemet bosszant.
Biztos nehéz négy évesnek lenni, gondolom, minden szakember ezzel jönne nekem, de azt ki elemzi , milyen a nehéz gyerekkort élő négy éves anyukájának lenni.
Én most úgy érzem ez is megérne egy tanulmányt.
Meg itt van ez a fránya vírus is.Nem én nem azon problémázok , hogy elkapjuk, mert én gonosz szülő vagyok , és már rég beoltattam a kölköket.Hanem azon , hgy Ncs munkaköre az oltásokat beadni, tehát nem sokat látom mostanában.
Vagy nagyon fáradtan látom, ami szinén nem növel a pontértéken.
Egyébként én is idegesebb vagyok, mint kéne, tudom, de a napfény akut hiánya, meg a négykori sötétedés....és sajnos Ábel utál kézműveskedni, nem szeret rajzolni, hosszasan diázni, színezni, és dísztárgyakat fabrikálni,ha nem futkoshat minden nap kb három órát intenzíven levegőn akkor itthon szabály szerint tör zúz.Készíthetnék lajstromot az az elmúlt két hét összetört tárgyairól, (ha így folytatjuk tavaszra egy tök üres lakásban fogunk üldögélni)...de minek....
..az első pontban anya idegei szerepelnének :)

Nincsenek megjegyzések: