2009. november 4., szerda

ooooOsztálytalakozó

10 éves mégpedig.
Ez egy hosszú poszt is lehetne, de nem lesz mert....
Pedig elég sokminden történt az elmúlt 10 évben.Nem kívánom most összefoglalni sem röviden sem hosszan.Egy dolgot feszegetnék csupán, éretsségi előtt az osztályfőnökünk íratott velünk egy levelet, vagy fogalmazást, vagy vágyösszefogalalót arról , hogyan is fogunk élni 10 év múlva.
Van benne valami kísérteties ,hogy 10 évvel ezelőtti önmmagam üzent, abban meg pláné , hogy úgy élek , pont úgy, ahogy akkor elgondoltam.Ennyire unalmas lenne, vagy ennyire tündérmese?
"az életem pontosan egy hajszállal elviselhetőbb lesz annál mint amit épp el bírok viselni." írtam én.-no igen, tényleg.Pont egy hajszállal.
Mégis, hálásnak kellene lennem, igen hálasnak bizony , hogy megadatott, , hogy nem álmodtam hiába.
Egy idézetet azért megengedek magamnak, mert a 10 évvel ezelőtti önmmagam , szerette a Kispált, és tulajdonképpen ez a dal szóról szóra összefoglalja amit írtam.Így képzeltem el az életemet akkoriban:

"Van házam, a konyhában éppen főz a nőm
van kutyám (az nincs igazán )
de most egy heverőn
gyerekkel játszik csak a dal miatt
hogy elképzeld és szimpatikusabb
legyünk neked és vegyél egy lemezt
annyira szép kemény élet ez
annyi sok szép élmény vár még rád
királylányok fele királyság..."

Nincsenek megjegyzések: