2009. november 3., kedd

Mostanában


Mostanában kicsit hanyagoltam a blogot.

Ennek az az egyszerű oka,hogy kivettem a könyvtárból a Quo vadist és azt olvastam,a rengeteg szabadidőmben,hehe, és nem neteztem.

Sajnos elég gyorsan olvasok.

Pedig jó könyv volt, de most egy darabig biztos nem olvasok mást, kicsit megfeküdte a gyomrom ilyen mennyiségű betű egyszerre.

Tehát, mostanában.

Több idő marad beszélgetni, sétálni.

Esténként és reggelenként vidám tűz lobog a kandallónkban, ami nem is baj, mivel kikapcsolták a gázt.Nem azért mert nem fizettünk...végülis mindegy, előbb utóbb visszakapcsolják, addigis kandallózunk.Szeretem a fa illatát, a cserépkályha meleg csempéit, a tűz színét, a látványt...Persze egy négyszobás lakást egy kályha nem fűt ki, így vannak helységek ahol hidegebb van néhány fokkal mint szokott lenni.

Sajnos a rossz idő meghozta a negatív hatásait is, a betegségeket.Ennek anyu szerint a házunkban érzehető hőmérsékletkülönbség az oka, szerintem pedig az emberek évezredek során tüzeltek fával cserépkályhákban, tehát ez a mi családunknak sem fog gondot okozni.

Reggelente deresek a fák, és hó is esett.Ma Kincső fennhangon énekelte a télapóittvan-t , úgyhogy beindult a télvárás.

Forralt bor, gyertya, teák, pipafüst...hm.

Két nap dolgozom a héten, a rendelő egy repkénnyel befutott falú sárga ház, aminek nagy kovácsoltvas kapuja van.Esténként macska dörgölőzik a lábamhoz amikor kilépek,és a ködös utcán már sárgán égnek a lámpák.Aztán felsétálok a sárgálló levelek között az Óváros térre, és hazaballagok.

Igazából elég jól helyrebillent minden.

Nincsenek megjegyzések: