2010. január 9., szombat

Kicsit nehezen

Kicsit nehezen találok ide mostanában.

Nem is baj,mert bizony az én újévi fogadalmaim között is szerepelt , a kevesebb netezés, több olvasás.Más nem szerepelt, nem vagyok olyan nagy fogadkozós típus.

Sosem hittem a majd megváltozom, és megmutatomén dolgokban, a változás magától jön ha itt az ideje.

Ennek jegyében mindjárt elrohantam a könyvtárba és kikölcsönöztem valami olvasnivalót.

Ezt-Parti Nagy Lajos: Hősöm Tere

Node, álltam ott mint a bálám szamara, bután néztem, mint aki sosem járt könyvtárban,és azon töprengtem, hogyan is dönthetném el , hogy a sok ezer könyv közül mégis melyiket válasszam.
Mert egyrészt szeretném mindegyiket. Másrészt a gyerekek pillanatok alatt lepakolják a sok ezer könyvet, úgyhogy volt rá még két másodpercem hogy eldöntsem.

Tehát kész tervvel kell odamenni, listával.

Na ez az amit én sosem fogok írni, viszont a segítségeteket kérem, szerintetek mi az a pár könyv aminek föltétlenül rajta kéne lennie a listámon?

Nincsenek megjegyzések: