2009. augusztus 25., kedd

Végetért

Bizony , kezdünk leállni a szopival.
Azaz végetért egy lassan négy éves periódus amelyben folyamatosan szoptattam valakit.Igaz a két kölyök között között volt egy négy -öt hónap szünet, mert Ábel magától hiszti és erőszak nélkült leszokott.Állítása szerint nem finom, és én elhittem neki.Nekem már a szagától is felkavarodik a gyomrom.
Úgy véltem eddig, a leszokásnak erőszakmentesnek kell lenni, a gyerekek kérik , ami nekeik kell, majd leállnak vele.
Kincső viszont erősen addiktív alkat mint én, szerintem ő öt éves koráig elcummogna.Azt hiszem engem nem is zavarna, annyira.
Viszont elezdtem szedni egy fogamzásgátló gyógyszert, amit szopi mellett is nyugodtan, szóval én nyugodtan szedtem.Az viszont erősen nyugtalanít, hónapok óta vérzek tőle, émelygek,étvágytalan vagyok és fogyok.A doktorbácsi szerint aki nekem ezt felírta, nem a gyógyszer hibája , hanem szerinte nem kellene ennyire hosszú ideig szoptatnom Kincsőt.Mondjuk ha én írtam volna fel, nekem is ez lenne a véleményem, khm.
A három napos ottonlét viszont meggyőzött arról , hogy Kincső köszöni megvan szopi nélkül.Gondoltam kihasználom ezt a hullámot, és elhajókázunk a leszokás vizeire.Egyenlőre viszonylag nagyobb elnállásba nem ütköztem.
Persze, persze elmegyek laborvizsgálatra, meg kontrollra a nőgyógyászatra, ez is szerepel az öt éves tervben...

Nincsenek megjegyzések: