2009. július 7., kedd

Távol és mégis közel

Szeretem ez a filmet.
De most csak a címét kölcsönöztem tőle ehhez a bejegyzéshez.
Elég pörgős időszak után szintetizálós következik.
Vagy még nem?
Hogy is állunk?Hol is állunk?Tervek és vágyak:
1.Szakvizsga: júliusban leteleik a hat év alatt teljesített három év. Ősszel beadom a jelentkezésemet és talán a májusi turnusban megcsinálom.Télen neki kell állnom tanulni rá...(tervek, vagy mi)
2. Tesó a meglevőknek: a szakvizsga másnapján is akár, de addig semmiképp.Ez különben azt jelentené hogy feladom hosszú időre a praktizálást..
3.Munka: augusztustól vége a gyednek és főállásban fogok dolgozni, minden nap.....eddig is nehéz volt, és félek mi lesz ezután.
4.Ovi: hát ettől is félek. Ábel készül rá, várja, de egyszer már kudarc lett, nekem főleg.Én nagyon akartam és élveztem ő pedig nagyon utálta...én pedig nem tudtam elviselni hogy olyasmire kényszerítsem amit utál.Örömmel mondtam le róla, mikor lehettt, és választottam hadd legyen velem még egy évet, de ugye mostmár nincs tovább halogatás.Szerintem is kell neki a korcsoportjával való közös játék és élmény, de egy csöppet sem érzem , hogy unatkozna itthon, vagy rosszul érezné magát, vagy nem kapna meg bármit ami egy ilyen korú gyereknek való, és jár... de az ovival kinyílhatnak ajtók amiket én nem tudok kinyitni.
Vannak a kapcsolatunkban nehezebb periódusok , Ábel keményfejű, én meg túl érzékeny vagyok.És vannak jobbak amikor nincs semmi feszültség.Ilyenkor minden rózsaszín aztán jön a hidegzuhany.Szerintem magamban kéne keresnem a megoldás kulcsát, abban hogy bizonytalan vagyok, és engedékeny máskor meg szigorú és igazságtalan.Érdekes, hogy Kincsővel mennyire más a kapcsolatunk.
De még nem neveltem gyereket eddig.Mentségemre legyen na.
Kincső könnyű, nyári virág, szinte semmi feszültség.Nincs hiszti, nincs dac, nincs elenállás. Gyönyörűen beszél, dallamokat s énekel.Mindenben kooperál, huncutkodik , incselkedik, a többi gyerekkel határozott, de velem nem szegül szembe.Olyan mint én .Könnyű vele mint a nyári szellővel, de felnőttként neki lesz nehezebb.
5.Házasság: több közös idő kéne , nem csak bevásárlós, pakolós, ügyintézős, hanem elmélyülős , egymásratalálós.Olyan amiből a kapcsolat épül.a Gyereknevelés is közös élmény, de neki úgy látom nagyobb mozgástérre van szüksége.Konkrétan nem mindig élmény , gyakran nyűg.Sajnos ebben a kétpólusú életben nehéz a haázaséletre is időt szakítani.Mivel naponta négy órát dolgozom nem igénylem hogy a többi időt külön töltsem a gyerekektől, és mondjuk elutazzunk néhány napra kettesben.Egyáltalán nem.Ő viszont gyakran fáradt, és igényelné. Upsz.Ezért is nem siettetem a tesót.
6.Magamra fordított idő:nulla. mondjuk ez nem baj, engem a túl sok elmélkedés levertté tesz, a pörgés meg feldob, szóval megvagyok nélküle.... de azért olykor olvasnék, moziznék, varrogatnék, és összerendezném a gondolataim.
7:Szérszórtság:nagyon bosszantó.Sosem gyógyulok ki belőle.
8:Barátok. Ez a legroszabb.Nagyon hiányoznak de időm nincs rájuk, és tudom nekem is kéne nyitni, beengedni , de képetelen vagyok rá.
9.Vallás: Juj.Hát eléggé elszédelegtem a nyájtól..a leki élet gyakorlása nekem mindig komoly gondot okozott....a hiánya viszont szembetűnő.Erről majd írok külön posztot.

Nincsenek megjegyzések: