2011. október 20., csütörtök

Sárkányokról mint olyan

Mostanában mindent a sárkányokról!
Vagy inkább küldjétek a sárkányokat veszprém egén át..:)
..hát két sárkányos sztorit is befogtunk az őszi viharos égen.
Az egyiknek Tűzkönny a címe.http://www.libri.hu/konyv/tuzkonny.htmlItt olvashattok róla, mi találomra szúrtuk ki a könyvesboltban a hat éves oltás jutalmaként.Múlkoriban bevásároltatta velem az Eragont, amit aztán nem bírtunk végigolvasni, vagy azért mert nem jó, vagy azért mert korai volt még.Kicsit árnyaltabban fogalmazva nekem nem tetszett,neki pedig nem volt való.Ám ez a Tűzkönny nagyon nagyon kedves és igazán kisiskolásnak való történet, tele humorral, és sárkányokkal.Igazi öröm volt végigolvasni.

A másik könyv, a Sárkány a lépcsőházban, Nádori Lídia könyve ezt a könyvtárban markoltam fel, mert a címében szerepelt a sárkány.http://www.pagony.hu/lookinside.php?id=14261
Nem tudom, hogy jó ötlet volt -e...
A gyerekeknek tetszett, igazából én érztem úgy hogy a meséinkben el kell szállni, felhőpamlagra ráheverni, és nevetni.Sírni én nem mesék birodalmába járok.Azt megtehetem ha körülnézek alaposabban a valóságunkban.Ettől függetlenül a valóság igenis adptálható mesehangra, és mesébe pedig álomszerűen csepeg, szűrödik be külvilág.Ettől a könyvtől én nagyon elszomorodtam.

Nincsenek megjegyzések: