2011. október 5., szerda

Csecsebecse

Ilyenkor mindig mélyreszántó gondolatokat szoktam közreadni, ha öregszem egy évet, rögvest úgy is érzem bizonyítanom kell, bölcsebb is lettem, és bizonyára így is van.
Anélkül is így van , hogy bizonygatnám...
Ebben az évebn elhatároztam , hogy megelpem magam, valami csecsebecsével.

Konkrétan azzal a ténnyel , hogy nem fogok szenvedni a szülinapon, nem sajnálom magam, és nem nézek tükörbe egyszer sem, a ráncok számlálása végett.

Sőt mivel új évtizedbe léptem, újrakezdtem a számolást,1, 2, 3...A 29 nyomasztó volt, a harminc kész katasztrófa, bánatomban még egy jó arcüreggyulladást is produkáltam.

Elővettem a két évvel ezelőtti kívánság listámat, és megnéztem. Hiszen szinte minden teljesült!

Nézzük csak:
Voltam a Nemzeti Múzeumban, kétszer is.
Van kenyérpirítóm, a fogam pedig csúcsjól működik, nagyon élvezem hogy van.
Voltam mulatni a cimboráimmal, és olyan volt amilyennek álmodtam.
Sétáltam Budapesten egyes egyedül több mint egy órát, és hazavágytam.
Nem lettem fiatalabb de minden kívánság nem teljesülhet.

Nézzük csak az újabb kívánságokat:

Kicsi következetesebb életvitel, kicsit kevesebb elkésős reggel:)
Életmód beli váltás, több mozgás, kevesebb édesség.
Valami spirituális irány, megújulás...olvasás, könyvek, könyvek, könyvek!















Nincsenek megjegyzések: