2010. december 7., kedd

Diafilmek

Mostanában bevezettem a fekte pont piros pont rendszert.
Nagyon helytelen zúgnák kórusban a tudományokban jártasok, de én egy kicsit besokalltam attól, hogy a tetteknek nincs következménye.Kivéve az anyai harag zúdulását, amely olyan mint a tavaszi zápor, könnyen jön, könnyen megy, tehát, nincs a tetteknek következménye ha mondom.Pofozkodni nem szoktam, nem a stílusom, kiabálni csak ritkán, de akkor hangosan, és olyan személy vagyok akinek személyes erélye a nulla alá tendál...Ezért elhatároztam , lesz bünti.Mégpedig mesenézés megvonás , mert a sok dvd-zés már a bögyömben volt úgyis.Igaz, hogy mi meghatározott időbe nézünk mesét, reggel ébredés után, és este lefekvés előtt, elkerülve a "nézzünk mesét, úgy unatkozom,"és hasonló nyivogásokat napjában többször. ...így csak vállat vonok, persze nézünk, majd este, ha itt a mese idő.
A bünti viszont ezt az időt nyeste meg, mégpedig alaposan, egy hétig, semmi tévézés.
Hamar rájöttem, ez nekem tök nagy öngól volt, oda a reggeli tíz perc zuhany smink idő, helyette Grimmel kezdjük a napot, oda az esti tökre kész vagyok, hagyjatok békén idő, előkerült a diavatítő...én már alig vártam hogy letejen a hét..:)
Ma meglepő dolog történt, Ábel azt mondta esti mese időben :
ma diázunk, nem? ..
de , gondoltam nyűgösen, fáj a torkom, és fejem, ma nincs kedvem olvasni...
jaj anya, ma én olvasom!
Befűztük a Bűvös tükröt.Azt mindenki szereti.Ábel tekerte a diavetítőt, és szóról szóra, nagy áléléssel "olvasta" a kockákat.Én meg csak lestem.És kíméltem a hangomat.

Nincsenek megjegyzések: