2010. szeptember 5., vasárnap

Ősz

Az erkélyünkre felfutó vadszőlőn megjelentek az első piros levelek.

Nem szeretem az őszt .

Vagyis csak azt a pillanatot nem, amikor a nyár átvált őszbe.

Az ősz közeledtét nem szeretem, a tudatot, hogy jön...az augusztus nekem mindig sokkal depibb hónap mint a január.

Talán iskoláskoromból maradt vissza ez a szeptember rettegés, ami most párosul azzal , hogy túl vagyunk egy mandulaműtéten, (friss élmény) , előttünk áll egy ovi beszokatatás ami a mandulaműtét miatt most csúszik, és elkezdtem dolgozni az új mukahelyemen.

Amit nagyon élvezek, mert mint sokszor kiderült számomra, nem vagyok alkalmas arra , hogy itthon üljek,szenvedek tőle, én személy szerint, szar nekem, és hiába tudom , hogy a család többi tagjának ez jó, nekem nem jó.

Szeretek kézművekdesni persze, főzni is, itthon pepecselni,élvezem ha nem kell korán kelni, lehet délután aludni, meg este későig kuksolni és gépezni, úgy érzem ebben szétfolynak a napjaim.

Jó egy hétig, kettőig, de hosszú távon nem jó számomra, aminek jó sok tünete van , enyhébbek és kevésbé enyhék.
(fölöslegesnek érzem magam.ezért futok olyan köröket amiket nem kéne, és nem futok olyanokat amiket kéne.)
Pont egy éve , hogy otthagytam a tutiatombiztos munkahelyemet, és visszajöttem Gyesre.Eleinte remek volt, örültem , mennyire jó fej vagyok, aztán persze hiányozni kezdett a munka, a pénz is szó se róla, de az kevésbé,inkább az , hogy legyenek számomra feladatok.Igazából az is feladat, tök nagy feladat , hogy nevelem a gyerekeket, csak annak a sikerélmény része néha később jelentkezik...a nyűg része viszont mindennap, ami sok magánnyal társul.Négy fal közé zárt magánnyal...és néha bizony, erős nosztalgiával gondoltam a csendes rendelőre, ahol csak a fúrók zümmögnek.Sokszor persze vicces volt, és szórakoztató a társaságuk, és remekül teltek a napok.Nem csak panasz van, még szép hogy nem...Mégis.
ez olyan kérdés amin én úgy látszik nem tudok túllépni..ez nálam az örök téma.

Nekem kell valami ami felsegít aztán felrepít...Erről jut eszembe, csütörtökön a vp-i városi művelődési központban (VMK) lesz Senkiföldje koncert! Bárki jöhet , a belépés díjtalan:)

Nincsenek megjegyzések: