2010. szeptember 10., péntek

Nem csak úgy nagyvonalakban Ábelről



Ábel: kis szülinaposunk.

Sokat változott.Tudja vannak játékszabályok, amiket be kéne tartani.

Ettől függetlenül nem mindig tartja be őket.

A idéznem kéne ez jut eszembe róla:

"Most puska a vállamon, a lovam felnyerít, esténként eszem meg a kihűlt reggelit,szeretem a nőket, de ők engem jobban, az egyelten forradalmár vagyok a városban."

Nem baj, ezért szeretjük.:)
(zárójelben megjegyzem sokat javult a kapcsolatunk.Sokkal kezelhetőbb, sokkal kiszámíthatóbb, és sokkal intelektuálisabb.A ragszkodását is jobban kimutatja-szavakkal is akár, most félek, most odaülök hozzád, most rosszul érzem magam gyere anya vígasztalj meg,hiányoztam, mert nekem hiányoztál-és hasonlók.Kevesebb a hiszti, kevesebb a sírás-jobban belőhető most mikor van tényleg oka rá, és mikor akar ezzel engem manipulálni.

Vérlázítóan szemtelen, és kiborítóan formabontó.

Ami részben jó, de most nagyon rááltunk az udavarissági formulák gyakorlására:köszönöm, kérem , légyszives,bocsánat-hogy kicsit társadaalomkomformmá váljunk így ovikezdésre.

Egyébként nyitott, utcán leszólít bárkit, a boltban,büfében szívesen fizet, idegenekkel szívesen kezet fog, bemutkozik.A lányokat nem nézi emberszámba, velük nem fogalakozik(kivéve a három udvarbeli lányt, akikket születése óta ismer) de bármelyik fiúval leáll, nagyobbakkal is és elbeszélget,játékot kezdeményez,kiváncsikodik.

Sokszor van rossz kedve, mert csak, ilyenkor undok és kiállhatalan, de jópár Szűz csillagjegyű pasit ismertem meg lánykoromban , ők is rendelkeztek ezzel a tulajdonsággal,azaz: ha nekem szar hogyan tegyem módszeresen pokollá a környezetem napját.Sajnos ez nem kinőhető.

A köhögés továbbra sem múlik, a mandulaműtét enyhített rajta,de nem sokat.Főleg éjszaka, főleg párás napokon, gyakran órákig,nagyon kétségbeejtő.Az allergiavizsgálat házipor allergiát mutott ki, meg állatszőrt (kutya,cica, nyúl ) ami ugye nincs nekünk, de házipor? Az mindenhol dögivel van! És nem csak szezonban , hanem folyton! Azóta mániákusan porszívózok, de nemcsak én hanem hanem mindenki a családból.Van egy fél órád, kapd elő a porszívót:)

Mindent kimostunk és portalanítottunk, a plüsiket kiszórtam , a függönyöket meg most fogom kitisztítani.Ajánlották a vizes porszívót, és a gyapju ágyneműt , hogy ilyen estben bejöhet.

..és mostmár öt milire emlték a gyógyszerét, szóba jött pulmonológiai vizsgálat,esteleg szteroid adása is.

Sokat agyalok ezen, azon , hogy a gyerek betegségai az anya betegségeinek leképeződései, azon , hogy, mi az ami nálunk gond lehet, és nem igazán látom világosan ezt a kérdést.Azon is gondolkodtam , hogy alternativ utakra lépek, de sajnos én nagyon szkeptikus vagyok, magam is orvos lévén, az ezirányú tevékenységekkel, esteg a homeopátia iránt lennék nyitott,arról sok jót hallottam.Van itt egy sószoba amit szeretnénk kipróbálni, de gondotam, egy pár napot Parajdon tölthenénk mert ott van egy asztmás gyerekenek való sóbánya.A másik út eseteleg a táplálkozásunk megváltoztatása, mivel ő tudott tej fehérje allergiás, a szigorú diétát már elhagytuk, de estleg visszatérhenénk rá, nem hinném , hogy ne lenne összefüggés a két folyamat között.(pedig az a diéta egy nagy büntetés magyar embernek, semmi nem ehető ami a tehénhez kapcsolható, tejtermékek, marhahús, olyan készítmények amiben bármelyik lehet)

Egyéb ötletek?









2 megjegyzés:

ilgya írta...

Nagyon sajnálom az allergiát,olyan rossz,hogy már ilyen kis gyereknél is kijöhet, a szülő meg sokszor tanácstalan. A sószobának (Parajdnak!!)mindenképpen lehet eredményessége szerintem,próbáljátok meg;itt a településünkön pl. már az egyik új ovi szerves részét képezi a sószoba,éppen a sok allergiás és felső légúti betegségben sűrűn szenvedő ovisok miatt és ha így haladunk,nélkülözhetetlen kelléke lesz mindegyiknek. Sajnos egyre több a beteg kicsi....
Ráadásul éppen a por...szegény kicsi Ábel!!!!
Sok boldogságot kívánok neki!!!

apridinka írta...

Köszi a bejegyzést, remélem , hogy sikerül legyűrni a köhögést.Itt is van egy sószoba , már régóta tervezem felkeresni.Mivel anyu is allergiás , és csúnyán köhög vállata hogy eljár Ábival.Üdv:k