2010. június 8., kedd

Nyaral

Először amióta a gyerekek megszülettek , kettesben.
Holnap indulunk!
Négy nap csak kettesban.Évek óta várjuk....
Mit fogunk csinálni kettesben?
Szerintem halára unjuk magunkat, hehe.


De nézzük az elejéről.
Mivel úgy kilenc hétig nem volt menzeszem, gondoltam terhes vagyok.Az ember ezt gondolja két gyerek után.Azt is gondoltam, veszek egy tesztet , megcsinálom és a pozítív eredményt majd a nyaraláson közlöm az urammal.Milyen romantikus lenne.Aztán fürdünk a tengerben.
A tegnap erre elkezdett izomból görcsölni a hasam, kaparom a falat, eszem a Flectort, és arra gondolok mit fogok a nyaralás alatt csinálni.
Fekszem a hotelszobában, szigorúan sötétben, jajongok és cserélem a betéteket.


Felajánlottam Ncs-nek vigyen el egy másik nőt.
-Inkább hozok neked No-Spát, és Demalgont! -mondta vigyorogva, mert tudja úgysem engedem szúrkálni magam.Akkor inkább nem panaszkodom.Szóval csendben fogok szenvedni:)

Nincsenek megjegyzések: