2010. június 19., szombat

Csillagszemű

Lehet, hogy a nyári szünet mégsem köszönt be olyan hamar?
Ma Szent Iván éji tűzgyújtós mulatságon fárasztottuk csemetéinekt, és jelentem alaposan elfáradtak.Ncs, viszont nem, mert visszament még a cimboráihoz, most bizony irigylem kissé, éppen kezdett tetőfokára hágni a hangulat mikor Kincső kidőlt a sorból.Mondjuk ez tizenegykor történt, tehát azt hiszem nagy gyerekeim vannak, bírják.Nagyon élvezték a tábortüzet, a vizes füvet (ezt hason élvezték,kúszva) rengeteg pörköltet ettek és táncoltak...Kincső pedig felnézett a csillagokra és megjegyezte:
-Ott világít az én szemem is.
-Hol te? Csak nem az a nagy kerek?
-Ne viccelj, az a Hold!Hát az égen , sok szemem van, ott fenn minden csillag az én szemem!
-Az vagy te Csillagszemű juhász.
-Nem vagyok juhász.Csillagszemű Kincső vagyok.

Nincsenek megjegyzések: