2010. június 15., kedd

Nyár

..nagyszerű érzés volt hazatérni.
Mindig erre vágytam messze kerüli, aztán hazatérni.
Ezt nem is ragozom tovább, tudom , hogy ehhez nem kell a világ túloldalára repülni, meg lehetne fejben tenni az utat...és mégsem lehet.Jó tudni, hogy a világ túloldalán is van élet, de jó megtapasztalni azt is hogy a helyem itt , az innentső oldalon egy betöltetlen gödör marad.Én kellek ide, pont én.Ezért megérte elutazni, persze ki is pihentem magam,sokmindenkivel beszélgettem, nézelődtem, és mosolyogtam, fényképeztem, olvesgattam, élveztem a hosszú úton senki nem kérdezi meg százszor mikor érünk már oda.Meg persze sajnáltam is kicsit.


A további nyári terveimben szerepel, hogy blogszünetet tartok, kicsit gyűjtök élményeket és írnivalókat, képeket és illatokat, hogy annál többet tudjak ősszel írni.Ezen kívül mi mást tehetnék , élvezem a meleget...

Nincsenek megjegyzések: