2009. december 3., csütörtök

22-es


Kincső csodaokos.
Ezt most megtudtam.
Eddig is sejtettem, mert ugye az emberenk a saját gyereke a leggyönyörűbb, legokosabb.
Időpontot kértem a nevelési központban.Ilyen magamtól nem jutna eszembe, hanem mert a kórházi gyógypedagógyus hölgy ezt javasolta, tavasszal mikor elvittem Kincsőt hozzá.
De kezdjük az elejéről.
Az embernek gyereke születik.
Ennek mindenki örvend.
A gyerek szép.És szopik.Akkor mi kell még.Nekem fel sem tűnt, hogy karikalábú.Istenem, én is az vagyok.
Másnak sem tűnt fel.
Legelőször a háromhónapos csípő-uhn jegyezték meg, a gyereket sűrgősen lássa ortopéd szakorvos.
Sűrgősen látta.
Hm-mondta, karikalába van.(pes adductus)Na és?Egy hónap múlva ráér, addig gondolkodjunk.
Aztán négy hónapig Bebaxot hordott,aminek szerintem volt hatása, de K. elég gyorsan felállt, és ebben a cipőben nem tudott lépegetni, mert egy bazi nagy csavar van az alján.
Tehát maradt az ortopéd cipő, amit 20 láb alatt nem készítettek el.
16-osban jól rögzítő cipők nem léteznek, ez a tutyi időszak.
Igazi 20 lába most lett két évesen.
Eddig azt hordott amit találtunk a boltokban.
Az ortopéd szakorvos nem javasolta a gyógytornát,de javasolta a cipőt amit ugye nem lehetett megcsinálni.Esetleg operációt két évesen.
Pécsen kijártam egy időpontot az ortopéd profhoz, orvosgyerek, ilyesmi okán , aki ránkripakodott, hogy ő valóban beteg gyerekkel foglakozik, és nem olyanokkal akiket a túlaggódós szülők idecipelnek.(sic.) továbbá ha hagyom megoperálni perverz vagyok.Jaj, nem vagyok.
A gyógytornász nem foglalkozott vele mondva hogy későn vittem oda, és K. nem kooperál.
Elküldött a nevelési tanácsadóba.
Ahol ma megállapították , hogy a gyereknek átlagon felüli az iQ-ja.De ők nem fogalakoznak ilyen esetekkel.Esetleg a kórházban gyógytornáztassam.
Szerintetek én vagyok hülye túlaggódos, vagy tudom is én mi, vagy beleestem a 22 csapdájába?? A fenti fotó szépen demonstrálja járásképét, erősen befele rotált.
Aki tud Vp térségben gyógytornászt , aki magánúton vállalná K.t legalább egy konzultációra jelezze!

Nincsenek megjegyzések: