2011. május 10., kedd

Versek

Tévedés nem írtam verseket.
Ha írnék sem tenném közzé, de ki tudja, ha írnék...
Szerencsétekre nem írok.Mások verseit sem olvasom olyan szívesen.Magam sem tudom miért, pedig gyerekkoromban olvastam , Kányádit, Zelk Zoltánt, sőt Petőfit is, ajjaj, őérte egészen odavoltam.Később a versolvasás egyenlővé vált az irodalomórával, az munka, és nem szórakozás.A gyerkőcöknek is inkább prózát, mesét, történeteket olvasok.
Valamelyik este, elővettem egy Bartos Erika verseskönyvet, hogy felovassak Kincsőnek.Ám a lányom kivette a kezemből.Anyu, én majd , én , hiszen már tudok olvasni.No, ha tudsz akkor olvass...és elkezdte, előbb az első verset, aztán a másodikat, aztán a harmadikat,és a negyediket.
Szerencsére az ötödiknél , valami fiús témánál elakdt, mert tényleg aggasztani kezdett, hogy valóban olvassa.Szerencsére, csak tudta őket kívülről...
Olyan jó ez nem?

Nincsenek megjegyzések: