2010. október 10., vasárnap

Kedves Naplóm!

Kedves Naplóm!

..én , ma és általában , állíthatom, a dolgok sokszor azért haladnak a rossz irányba, hogy kibilléntsék az embert abból se itt se ott, se így se úgy fásultságból, amibe akkor kerül, ha aminden a legjobb irányba halad...
..tehát ha az gondolnád, szegény Apridinka, de meg van csúszva mostanában, hovatovább, ha ez ilyeneket ír, akkor biztos le fogja vetni magát arról a bizonyos elhíresült völgyhídról, bizony , kedves naplóm tévedsz.
..én ugyanis félek a magasságtól, a cselekedeteimet , mérleg lévén ,gondosan mérleglem,most pedig arra jutottam, hogy egy hosszú hideg éjszaka után vagy kisüt a Nap, vagy az ember benéz a kocsmába és iszik egy felest.Eseteg kettőt.
..no persze, a fecskék ettől még nem jönnek vissza, de a hosszú hallgatás után , egy foghiányos félmosoly kivillan és mindjárt növekedni kezd a nappalok középhőmérséklete.
..megváltozni ennyi idősen nem fogok igaz, a változás ajándék, de fütyörészve megállapítom , ma nem indul vonat arra amerre én mennék.
Sebaj , akkor talán felvesz valaki, ha kiállok stoppolni.

Tehát ne aggódj ,Kedves Naplóm.Mert:Én Jól Vagyok.

Nincsenek megjegyzések: